Ετικέτες
- Α----ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ
- ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
- ΑΠΟΚΡΕΙΑ -ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ -2009
- ΑΠΟΚΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ-2009
- ΒΑΛΙΤΣΑΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ...
- ΒΑΡΙΚΟ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ-20-6-09-ΤΣΟΠΕΡ
- ΒΕΡΓΙΝΑ-5/4/2010
- ΒΕΡΟΙΑ-ΕΔΕΣΣΑ-ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ-10-5-09
- ΒΟΛΟΣ .21-3-2010
- ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 2009
- ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
- ΓΙΩΡΓΟΣ
- ΓΡΕΒΕΝΑ 8-3-2009 foto dimitris
- ΓΡΕΒΕΝΑ 8-3-2009- VIDEOS- dimitris
- ΓΡΕΒΕΝΑ-ΠΛΑΤΕΙΑ-
- ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ-ΧΙΟΝΙΑ ΚΟΖΑΝΗ-GRAND VITARA.
- ΔΑΜΑΣΚΙΝΙΑ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ -ΜΟΤΟ
- ΔΑΣΚΙΟ-ΕΛΑΤΟΧΩΡΗ-ΒΕΡΟΙΑ-2010
- ΔΙΑΦΟΡΕΣ-ΦΩΤΟ
- ΕΚΔΡΟΜΗ ΔΑΣΚΙΟ-15-3-09..foto dimitris..
- Η ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΗΝ ΝΑΟΥΣΣΑ..
- Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.ΣΧΟΛΙΟ ΑΚΗΣ...
- ΙΜΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ
- ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ.ΧΩΡΙΟ.ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ...
- ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-ΜΕΤΕΩΡΑ
- Κεραμίδη-Πήλιο-Στόμιο
- ΚΤΗΜΑ ΝΤΙΝΑΣ-ΚΟΙΛΑ.ΚΟΖΑΝΗΣ
- ΜΕΤΣΟΒΟ -31-5-2009
- ΠΕΡΤΟΥΛΙ-VIDEOS
- ΠΙΝΔΟΣ
- ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣ 2009
- ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣ-
- ΠΟΙΟ ΣΗΜΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ???
- ΠΟΥΛΑΕΙ.......
- ΠΡΟΣ ΓΡΕΒΕΝΑ
- ΠΡΟΣ-ΚΟΝΙΤΣΑ-2008
- ΠΩΛΗΤΑΙ---ΥΑΜΑΗΑ-TDM 900
- ΣΠΥΡΟΣ (Ο ΨΕΊΡΑΣ)
- ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.......
- Συκούριο-Κίσαβος-Στόμιο-ΛΑΡΙΣΑ
- ΧΡΥΣΑΥΓΗ-ΒΟΙΟΥ-ΝΕΡΟΜΥΛΟΣ-ΝΕΑΠΟΛΗ-ΚΟΖΑΝΗΣ.
- ΧΡΥΣΑΥΓΗ-ΒΟΙΟΥ-VIDEOS
- ΧΩΡΟΣ -ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
- BARRA PARTY-ΣΥΚΟΥΡΙΟ
- kastoria-giorg-dimitris.
- KOZANH-προς ΔΕΣΚΑΤΗ--(ΓΡΕΒΕΝΑ)-29-3-09.
- o AKHS απο μικρος ..........
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009
ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΙΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΠΛΑΤΙΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ....... Η ΕΞΟΔΟΣ......
Ετικέτες
ΓΡΕΒΕΝΑ 8-3-2009- VIDEOS- dimitris
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Σελίδες
moto - dimitris-koz,----ΤΗΛΕΦΩΝΟ-6971542683-ΔΗΜΗΤΡΗΣ-
http://moto-gim.blogspot.com--ΤΗΛ.6971542683-ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ετσι απλα.......Φίλοι και φίλες μοτοσυκλετιστές, σας καλωσορίζουμε στην προσωπική μας ιστοσελίδα... Η σελίδα αυτή φτιάχτηκε με πολύ μεράκι προκειμένου να μοιραστούμε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό και εμπειρίες μας απο τα ταξίδια μας Σας ευχαριστούμε...
ετσι απλα.......Φίλοι και φίλες μοτοσυκλετιστές, σας καλωσορίζουμε στην προσωπική μας ιστοσελίδα... Η σελίδα αυτή φτιάχτηκε με πολύ μεράκι προκειμένου να μοιραστούμε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό και εμπειρίες μας απο τα ταξίδια μας Σας ευχαριστούμε...
Αναγνώστες και φιλαράκια.........
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2009
(54)
- ▼ Μαρτίου 2009 (24)
- ► Απριλίου 2009 (13)
- ► Μαΐου 2009 (9)
- ► Ιουνίου 2009 (6)
Πληροφορίες
- dimitris
- kozani, greece, Greece
- ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ..... ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Βασικοί Κανόνες Οδικής Συμπεριφοράς Στο γκρουπ
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα
2. Οδηγούμε με βάση την μηχανή πίσω μας, όχι την μηχανή μπροστά μας.
Είναι επικίνδυνο και γενικός αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγάμε σε γκρουπ.
Τον ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος, με βάση φυσικά την ταχύτητα που μπορούν να οδηγήσουν όλοι, και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν.
Συμφωνούμε να οδηγήσουμε σε γκρουπ, με την λογική ότι δεχόμαστε ότι θα οδηγάμε όλοι μαζί με ρυθμό ανεκτό από όλους για να περάσουμε ωραία και να καταλήξουμε κάπου.
Αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα.
Και πάλι όμως μπορεί άνετα να δηλώσει ότι θέλει να τρέξει λίγο και θα πάει μπροστά μόνος του και ότι θα ξανασυναντηθεί με το γκρουπ σε άλλο σημείο του δρόμου ή στην επόμενη στάση.
Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας, σε απόσταση που να την βλέπουμε από τα καθρεφτάκια.
Με τον τρόπο αυτό, δεν χωρίζεται το γκρουπ σε κομμάτια και όλοι ακολουθούν ο ένας τον άλλο.
Είναι ποιο εύκολο να περιμένεις κάποιον παρά να προσπαθείς να προλάβεις κάποιον.
Ο αρχηγός του γκρουπ δεν μπορεί να έχει υπόψιν του όλο το γκρουπ πίσω του, μπορεί να βλέπει μία το πολύ δύο μηχανές πίσω.
Αν όλοι φροντίζουν να έχουν μηχανές πίσω τους, τότε το γκρουπ θα ταξιδεύει με πολύ ποιο σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανένας.
1. Πάντα κρατάμε απόσταση από τον μπροστινό μας. Ο χρυσός κανόνας λέει πως η σχεδόν σωστή απόσταση είναι το μισό της ταχύτητας μας (π.χ. Αν ταξιδεύουμε με 120 χλμ/ώρα, τότε η απόσταση πρέπει να είναι το ελάχιστο 60 μέτρα)
2. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγάμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της λωρίδας από τον προπορευόμενό μας
3. Όταν βρισκόμαστε σε επαρχιακό δίκτυο τότε αυτομάτως ο ένας πηγαίνει πριν τον άλλον και μεγαλώνουμε την απόσταση από τον προπορευόμενό μας.
4. Όταν συναντάμε εμπόδιο στην πορεία μας βγάζουμε το πόδι από την μεριά που το περνάμε ώστε να το αποφύγει και η μοτοσικλέτα που ακολουθεί
5. Φροντίζουμε πάντα να πηγαίνουμε στον ρυθμό της ομάδος. Αν κάτι μας συμβεί και αδυνατούμε να ακολουθήσουμε τότε τραβιόμαστε στο δεξί μέρος του δρόμου, κορνάροντας διακοπτόμενα 2 φορές ελαττώνουμε ταχύτητα, και σηκώνουμε το αριστερό χέρι στον αέρα σε γροθιά ώστε να μας δει η σκούπα.
6. Δεν διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο. Αν χρειαστεί σταματάει η σκούπα για οτιδήποτε.
7. Προσπερνάμε πάντα όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Από την στιγμή που ο πλοηγός βγάλει φλας, έως την στιγμή που ο πλοηγός βγει να προσπεράσει δεν κάνουμε αριστερά.
8. Αν βρισκόμαστε σε δύσκολο σημείο με στροφές και υπάρχει η ανάγκη προσπέρασης, τότε ο πλοηγός κάνει μόνος του την προσπέραση, και δίνει σήμα στον επόμενο να ακολουθήσει ή όχι. Αριστερό φλάς σημαίνεί ΠΕΡΝΑ, δεξί φλάς σημαίνει ΜΕΙΝΕ. Το ίδιο κάνετε και εσείς για τον επόμενο από εσάς.
9. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένα γκρουπ δυναμικότητας φροντίστε να είστε στο γκρουπ δυναμικότητας που μπορείτε.
10. Ακολουθείτε πάντα τα σήματα του πλοηγού
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην οδήγηση ενός γκρουπ μέσα σε ένα χωρίο ή πόλη από την οδήγηση σε ένα αυτοκινητόδρομο.
Η βασική διαφορά είναι απλή. Ο δρόμος ενός χωρίου, ... δεν χωράει πολλές μηχανές. Είναι λάθος να μπαίνουν όλες οι μηχανές την ίδια ώρα μέσα στο χωρίο. Θα δημιουργηθούν προβλήματα όχι μόνο με το γκρουπ αλλά και με αυτοκίνητα που θέλουν να περάσουν μέσα από τους δρόμους του χωρίου.
Καλό θα ήταν, να χωριστούν οι μηχανές σε ποιό μικρά γκρουπ, να μπουν στο χωρίο με την σειρά και να συναντηθούν έξω από το χωρίο σε ποιό μεγάλο δρόμο.
Θέσεις Οδήγησης
Ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζωτική σημασία έχει η θέση οδήγησης της κάθε μοτοσικλέτας στο γκρουπ.
Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και πάει λέγοντας μέχρι το τέλος.
Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος μοτοσικλετιστής (και ο αρχηγός του γκρουπ) βλέπει τι συμβαίνει στον δρόμο μπροστά από το ίσως προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αν κρατούσε την δεξιά πλευρά της λωρίδας θα αναγκαζόταν να σηκώνετε για να δει πάνω από το αυτοκίνητο.
Οι υπόλοιποι οδηγούν εναλλάξ για να μπορεί να βλέπει ο ένας τον άλλο πρώτον και δεύτερον και σημαντικότερο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος να μην τρακάρει ο ένας πάνω στον άλλο Με την λογική του εναλλάξ, δεν μπορούν να ανακατευτούν αυτοκίνητα στο γκρουπ.
Αν οδηγούν όλοι οι μοτοσικλετιστές στην αριστερή πλευρά της λωρίδας, σίγουρα κάποιος πανέξυπνος αυτοκινητιστής θα προσπαθούσε να προσπεράσει στριμώχνοντας όλες τις μηχανές στην άκρη του δρόμου. Ακόμα χειρότερα αν οδηγούν στην δεξιά πλευρά της λωρίδας και το αυτοκίνητο προσπαθήσει να προσπεράσει από αριστερά. Στα προσπεράσματα, πρέπει να προσπερνούν δύο μοτοσικλέτες κάθε φορά.
Όχι όλοι μαζί και σίγουρα όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες.
Ο πρώτος βλέπει τον δρόμο μπροστά, σιγουρεύετε ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης και κάνει νόημα για προσπέραση.
Μετά οι άλλοι δύο αναβάτες και πάει λέγοντας. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.
1. Στις εκδρομές οι αναβάτες (οδηγοί και συνοδηγοί), πρέπει απαραίτητα να φέρουν τον απαιτούμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
Α. Κράνος
Β. Μπουφάν με προστατευτικά
Γ. Παντελόνι με προστατευτικά
Δ. Μπότες
2. Οι οδηγοί πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μέρος στο briefing με τις οδηγίες της εκδρομής
3. Σε κάθε εκδρομή ορίζεται ένας πλοηγός και μια σκούπα. Αποστολή του πλοηγού είναι ο καθορισμός της διαδρομής και η πλοήγηση στον προορισμό. Αποστολή της σκούπας είναι η παροχή βοήθειας προς τους συμμετέχοντες σε περίπτωση προβλήματος, και το κλείσιμο της ομάδος.
4. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του πλοηγού και της σκούπας.
5. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν μια συγκεκριμένη θέση στην ομάδα, που ορίζεται από τον πλοηγό και αυτή δεν αλλάζει, αν δεν ορίσει κάτι διαφορετικό ο πλοηγός.
Πιστέυω είναι χρήσιμο για όλους μας αυτό το αρθράκι, μια και έχουμε την ίδια αγάπη για την μηχανή...
ΑΚΗΣ-ΤΣΟΠΕΡΑΚΙΑΣ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή....................ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ .................... Αγαπάς τις μηχανές??Είσαι Μηχανόβιος??Θέλεις καλή παρέα??Εχεις όρεξη για ομαδικές βόλτες η ταξίδια, χαμηλών σχετικά ταχυτήτων?? Τότε ΦΌΡΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ !!!!!!! Ελα στην παρέα του Μοτο-Διαδρομές και δεν θα χάσεις. Ελα να γνωρίσουμε μαζί την Ελλάδα,η οποία είναι μια υπέροχη και ανεξερεύνητη χώρα,που ελπίζουμε όλοι μια παρέα, με οδηγό το κέφι και την συντροφικότητα,να γνωρίσουμε μαζί,ενα μέρος απο την ασύγκριτη ομορφιά της!! Κοίταξε τις διαδρομές μας και πρότεινε τα δικά σου δρομολόγια.Η πανέμορφη πατρίδα μας θα ανταμείψει κάθε χιλιόμετρο του ταξιδιού μας,κάθε μέτρο που θα κάνουμε με τις μηχανές μας στην άσφαλτο η και πέρα απο αυτήν καμιά φορά!! Εξάλλου το ίδιο το ταξίδι είναι ο σκοπός!!!!! Που σκοπεύουμε να πάμε??Ας αρχίσουμε απο τα κοντινά και ας πούμε ΠΡΕΣΠΑ !!! Η αίσθηση της γαλήνης που νιώθει κανείς φτάνοντας στήν Πρέσπα είναι απόλυτη και καθηλωτίκη!! Καμιά περιγραφή όσο ατμοσφαιρική η λεπτομερή και αν είναι, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τις εικόνες της Πρέσπας!! Το βορειοδυτικό άκρο της Ελλάδος,είναι ένας τόπος εντελώς ξεχωριστός,που οφείλει να τον επισκεφτεί τουλάχιστον μια φορά ο καθένας που θέλει να λέγετε ΕΛΛΗΝΑΣ !!!!!! Μετά έχουμε την πανέμορφη ΚΑΣΤΟΡΙΑ που είναι σαν να βρίσκετε στην αγκαλιά της λίμνη της.Μια πόλη εξαιρετικά γοητευτική.Η λίμνη της,δημιουργεί μια υπέροχη γαλήνια ατμόσφαιρα.Στα ήρεμα νερά της που αντικαθρεφτίζονται τα παλιά της αρχοντικά και κάνοντας βόλτα στον παραλίμνιο δρόμο,αποτελεί αξέχαστη εμπειρία,όσες φορές και αν επαναληφθεί!! Εχουμε και τα ΓΡΕΒΕΝΑ που βρίσκουντε στήν ζεστή αγκαλιά της Πίνδου!!Ανάμεσα στην Μακεδονία και την Ηπειρο στέκονται περήφανα μα και ξεχασμένα!! Ο νομός των υπέροχων ταπεινών ανθρώπων.Ο νομός με τα δεκάδες πετρόχτιστα παραδοσιακά γεφύρια,ο νομός με τα περίφημα ορεινά Βλαχοχώρια!! Με τον Βενέτικο ποταμό,που μετά από την απλωσιά στην κοιλάδα, μαζεύεται, κουλουριάζεται και στριφογυρίζοντας τα νερά του, στριμώχνεται ανάμεσα στα πανύψηλα βράχια!! Και αφήνοντας τα ορεινά, ας πάμε πιο χαμηλά, ας πάμε σ'αυτό το Θεόρατο θαύμα που λέγεται ΜΕΤΕΩΡΑ!! Μια βόλτα σύριζα στούς βράχους και η απίθανη θέα απο ψηλά, αισθάνεσαι ικανοποιημένος και γεμίζεις με πανέμορφες εικόνες το μυαλό σου!! Θαρρείς πως είναι φυτεμένοι οι βράχοι στην γη και αιωρούνται αδιάφορα στον χώρο. Μετέωρα-μαγευτικά-αινιγματικά-απίθανα!! Απίστευτες ομορφιές λυπών που μας περιμένουν να μας γεμίσουν με την παραμυθένια μαγεία τους και την υπέροχη λάμψη τους!! Σχεδίασε λοιπόν και εσυ και πρότεινε τις δικέ σου διαδρομές και έλα παρέα, να ζήσουμε και να κάνουμε πραγματικότητα τα ονειρά μας. ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ !!!!!!!
ΜΠΡΑΒΩ ΛΕΒΕΝΤΕΣ.ΕΙΣΤΕ ΩΡΑΙΟΙ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήο Μανωλης ΠΟΥΛΑΕΙ την HONDA SHADOW 750..
ΑπάντησηΔιαγραφή